Yenileniyor
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • K.Maraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
--
--
--
--
Son Dakika Haberler

“bizz@kampüs”te fikirler “Ülker Hanımeller” için yarışacak33 defa okundu

kategorisinde, 22 Mar 2021 - 13:36 tarihinde yayınlandı

– Üniversite 3. ve 4. sınıflarıyla yüksek lisans öğrencilerinin 2 veya 3 kişilik takımlarla katılabildiği bizz@kampüs’e başvurular, 10 Mart-11 Nisan’da www.bizzkampus.com adresinden yapılabilecek

“bizz@kampüs”te fikirler “Ülker Hanımeller” için yarışacak

İSTANBUL (AA) – Ülker'in en sevilen markaları için yenilikçi fikirlerin yarıştığı yetenek kazanım programı "bizz@kampüs"e başvurular başladı.

Ülker'den yapılan açıklamaya göre, üniversite öğrencilerinin yenilikçi pazarlama fikirleriyle yarıştığı bizz@kampüs başvuru takvimi belirlendi.

Üniversite 3. ve 4. sınıflarıyla yüksek lisans öğrencilerinin 2 veya 3 kişilik takımlarla katılabildiği bizz@kampüs'e başvurular, 10 Mart-11 Nisan'da www.bizzkampus.com adresinden yapılabilecek.

Öğrencilerin ekip çalışmasıyla yenilikçi fikir geliştirdikleri, projeyi tüm adımlarıyla planladıkları ve sunum yaptıkları bizz@kampüs'te, proje takımları bu yıl Ülker'in en sevilen markalarından "Hanımeller" için yarışacak.

İlk 3'e girenlere uzun dönem staj imkanının da sağlanacağı yarışmada; birinci 20 bin TL, ikinci 15 bin TL ve üçüncü olan takım 10 bin TL para ödülü kazanacak. Yarı finale kalan takımlara pazarlama odaklı webinar verilirken, finalist takımlarsa mentorluk ve sunum eğitimleriyle desteklenecek.

Kovid-19 salgını nedeniyle final etkinliklerinin 2020'de olduğu gibi bu yıl da çevrim içi gerçekleştirilmesi planlanıyor.

bizz@kampüs'e, 9 yılda 10 bine yakın takım, 30 bine yakın öğrenci başvurdu.

– "Yarışma süresince vereceğimiz eğitimlerle gençlere gelişim imkanı sağlamayı amaçlıyoruz"

Açıklamada görüşlerine yer verilen pladis Türkiye İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, bizz@kampüs yarışmasının, pazarlamaya ilgi duyan öğrencilere önemli bir deneyim kazandırdığını belirterek, şunları kaydetti:

"Bu yıl onuncusunu düzenleyeceğimiz yarışmamızda, bugüne kadar gençlerimizin birbirinden yenilikçi fikirlerini dinledik. Daha önce Biskrem, Ülker çikolata, Ülker çikolatalı gofret, Dankek 8 kek, Cafe Crown, Krispi, Metro, Oneo ve Halley markaları için gerçekleştirdiğimiz yarışmamızda, bu yıl en beğenilen ürünlerimizden Hanımeller için gelecek projeleri heyecanla bekliyoruz.

Öğrencilerin yarışmamıza olan ilgisinin her geçen yıl artmasından mutluluk duyuyoruz. Yarışma süresince vereceğimiz eğitimlerle gençlere gelişim imkanı sağlamayı da amaçlıyoruz. Öğrencilerimize, kariyerleri boyunca yararlanacakları tecrübeler kazanacakları bizz@kampüs yarışmasında başarılar diliyoruz."

Haber Editörü : Tüm Yazıları
YORUM YAZ